Min fantastiska födelsedag

Så var man 25! Känns bra. Peter säger att det är efter 25:e födelsedagen man slutar tycka om att fylla år, men jag tror honom inte! Alternativet till att inte åldras är ju att dö, och då väljer jag helt klart att åldras ;) Ser fram emot det! Vilket äventyr! :D

Idag har jag haft en helt fantastiskt underbar och magnifik födelsedag. Jag har ett lyckorus i hela min slutkörda lilla kropp och känner mig salig i själen!

Dagen började med att Peter väckte mig med sång och paket. Jag fick en kamera! Hur fin som helst! Han skämmer bort mig, min prins! ;)

Sen bjöd han på frukost och efter det gjorde jag klart tre smörgåstårtor och tre tårtor.

Klockan ett kom folket. Fick massor av fina presenter, både från de som kom och andra. Tack för presenterna, ni som inte var med men skickade bud! Blev väldigt överraskad och glad! Nu behöver jag inte fylla år mer på flera år framöver (i presentväg) ;) Massor med fina blommor också! Nu får jag röja om på fönsterbrädorna! Underbara krukor med! Helt i min och Peters stil!

Tårtorna var uppskattade sas det, och jag är helnöjd själv! Nu har vi en halv smörgåstårta över, så om någon vill ha är det bara att titta förbi imorgon ;)

Nu siktar vi mot nästa lördag och Tim Burtonfest! :D

PoK

Ps. Tack Peter för att du är så underbar! Älskar dig!
"I'm gonna love you like I've never been hurt before, I'm gonna love you like I'm indestructible"
(Indestructible - Robyn, acoustic version)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Tack själv =)Du hade fixat det hela fantastiskt bra och gott! Förstod att du var helt slut när vi gav oss iväg.

Älskar dig! Kramiz

2011-01-09 | 09:47:15
Carina - inspirera

Ser ju ut att ha varit en helt underbar födelsedag!

Och jag kan meddela att det är nog väldans olika det där med att fylla år - jag gillar det fortfarande ;)

Kramen.

2011-01-09 | 11:22:56
http://inspirera.bloggsida.se
Josse

Kul att mamma har kommenterat två gånger, men hon kanske verkligen ville betona en del grejer;) Glad för att du är nöjd med födelsedag:) Sj tyckte jag att maten var mkt god och folket trevligt. För att inte tala om värdinnan, vilken kvinna! Älskar henne väldigt mkt och är stolt över att känna en kvinna som hon:D

2011-01-10 | 17:05:51
JonnaK

Grattis i efterskått :)



Kram

2011-01-12 | 18:47:34
http://karlssonjonna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!