Ketchup ska prutta

I fredags åkte jag och min prins till IKEA. Ett skafferi inhandlades. Nu ska vi bara se när det kommer upp :)

På lördagen var vi med Peters föräldrar på Vetlanda revyn. Peters vän Frederik är med i gänget på scen så det var extra kul att se! Framför oss i publiken satt dessutom känningar. Efter revyn begav vi oss till Peters syster med familj. Vi fick underbart god mat och lekte allt från kurragömma och artister till julgransdans och lego! Jag hade svårt att hålla mig för skratt under kurragömman för när man ropar "Nu kommer jag" så svarar tvååringen: "Mm" från sitt gömställe....svårt att gissa vart hon är...:p
 

På söndagen tog jag och Peter vår tös och begav oss ut i skogen. Hon fick ha koppel på eftersom det är hundförbud nu pga olika incidenter med hundar, snön och rådjur. Sen efter en härlig promenad grillade vi korv! :)

Galen! :)


PoK 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!