Jul i dagarna tre

"Lillejul"

God mat, gott sällskap och "Tomten är far till alla barnen" :D Så här såg tomten ut på Lillejul hos far!


Julafton

Julafton hos mormor och morfar började med Kalle Anka i källaren och glögg

Efter det stora underbara efterlängtade julbordet så var samtliga kusiner trötta och gick och la sig i morföräldrarnas säng...och somnade :) Hoppas ni kusiner är ok med bilden, den är ju som tur är suddig ;) ps. jag ligger längst till vänster :p

Så kom tomten, och Emmy försökte få tomten att erkänna att det var mormor egentligen. Och om han inte var mormor så fick han minsann ta och berätta vem han var!! Haha!

Juldagen

Så här såg jultomten ut i Ramkvilla :)

Busunge nr 1, 2 och 3

Jag fick många fantastiska presenter den här julen, men den mest ovärdeliga fick jag nog den sista dagen! Ett kort på mig och Julia och så hade Julia skrivit att hon tycker om mig för att jag är snäll :) Gullunge!! <3

Annandagen

På annandagen gick jag, Peter och Ziva ut i skogen på jakt!


PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Kul att se din jul. Tänk vad många julkalas du får vara med om och visst är det mysigt när det finns mindre barn med som är nyfikna av sig!

Hoppas du har smält allt julgodis nu för snart ska vi fira igen, först nyår o sen en 26-åring =)

Kram mamma

2011-12-29 | 20:12:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!