Sommaren

Hela juli månad har jag, Peter, Ziva och Capsian bott på Öland. Jag har jobbat och Peter har haft semester :) Det har varit härligt! Jag har jobbat som PA och stortrivts!

Vi har skaffat en ny familjemedlem också!!

Vi har gett henne namnet Isolde, som prinsessan i "Tristan och Isolde"


Seglaren


Bästa tiden i trädgården missade vi ju dock...var hemma den dag i veckan jag var ledig och då hann jag skörda lite....hallon, jordgubbar, smultron och blåbär....


Vår vackra tös hade problem med magen hela månaden och sista helgen hoppade hon ur en hög bil och stukade sig (eller nåt) så hon slutade gå med bakbenen...som vi var oroliga! Men efter nåt dygn började hon stödja på bakbenen och idag går hon som vanligt! Som tur är!


Ziva med ett av sina favoritsnacks: Brockolistam


Caspian hade det bra på Öland (tack mamma och Kent) men så fort jag var där ville han med hem. När jag sen skulle hämta honom så var han redan vid bilen och väntade när jag skulle leta upp honom :) Sötisen


Vi var och hälsade på farfar Frank med! Han hade fyllt år så vi firade honom litet.


Maria och jag hängde litet. Här är vi vid Kalmar slott och pratar strunt några timmar :)

Kalmar slott

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Jag och frank är ju lite lika...

2011-08-05 | 21:40:41
Anne

Låter som en jättefin sommar!

Josse du är inte lik...

Kram mamma

2011-08-06 | 08:55:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!