Kocham Cię

I fredags bar det iväg mot Gdynia för mig och min blivande <3
God mat, nästan fri dryck (fick presentkort på 200 av Stenaline för att jag rest med dem innan) och en heldag i Gdynia med 28 grader varmt... och allt detta med min älskade! Underbart!


Vi kanske inte ser så glada ut, men vi var ganska slitna här :)

Solnedgång utanför vår hytt :) Vi fick havsutsikten på köpet när vi beställde, men nästa gång tar vi nog utan ändå, för det blixtrade rejält på hemvägen, vilket störde sömnen :P

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Låter som ni fick en trevlig resa!

Jag tycker om att se när det blixtra men kanske inte när man är på en båt:(

Kul att du fick lite rabatt, det är ju aldrig fel=)

Kram mamma

2011-08-29 | 14:24:09
Josse

Mys :D

2011-08-29 | 16:13:57




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!