Fyll i grej

Jag bara älskar att fylla i frågor om mig själv :P *EGOBOOST* Hittade lite "mallar" på sidan snyggareblogg.se och tänkte att det skulle jag fördriva tiden med :D

Hur bor du: Idylliskt
Brukar du komma i tid: Alltid! Har kommit två dar förtidigt en dag t.o.m :)
Hur lång är du: lagom
Kan du laga mat: Ja!
Vad jobbar du med/pluggar du: mig själv ;)
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor, blått linne och strupor med rosetter på
Har du någon fobi: Japp
Hade du en bra kväll igår: Underbar! Var strömmavbrott i 30 minuter :D
Vilket är ditt senaste inköp: Förutom mat? En flaska vin.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp, men somnade i Peters <3
Vad hade du sönder senast: Oj... troligen ett klädesplagg
Vem snackade du med senast: Caspian :) Annars Peter!
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Hemmakolsyrat vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Vanilla passion
När gjorde du senast något riktigt dumt: Haha, det var i juni
Saknar du någon just nu: Ja, Peter (han är på jobbet)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Låta mig vara utan mat en hel dag eller tvinga mig att åka bil i ett par timmar.
Någon jag stör mig på: Fåglen i trädgården som tvunget ska hacka upp hela vår gräsmatta
Intressen: Scrapbooking, spel, tjejers självkänsla och vänner.
senaste person du kramade: Peter
Senaste person du ringde: Pappa
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Alltid ;)
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Ja, sällskap
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: alltid två
Använder du hudkräm: Nej, inte om man inte räknar hydrokortisonsalva :)
Attraheras du av män med skägg: Nej, de får mig att tänka på pappa :S
Micro-pop eller poppa själv: Micropop
Brukar du baka: Ja, senast igår
Röstade du i det senaste valet: Absolut! Det är en demokratisk skyldighet!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, fast hade jag haft ett arbete hade det varit aningens bättre ;)
Vilken låt lyssnade du senast på: Real sugar med Roxette
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, Peter höll sig till sin del
Vad tycker du är äckligt: Maskar, larver
Har du pengar på mobilen: Japp

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Haha verkar vara frågor för en typ 12 årig tjej, men kul med såna iaf ;) "män med skägg påminner om pappa :S". Letar man inte omedvetet om en partner som påminner om sin pappa? Isf har du ju lyckats med peter med tanke på likasinnade intressen;) Jag däremot satsar mest på skäggväxten, så jäkla snyggt:)

2011-09-02 | 09:53:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!