En manlig förkylning har drabbat mig

Har varit en mysig helg trots sjukdom. Torsdag-fredag var vi hos svärföräldrarna och blev ompysslade, på fredagen körde vi dem till Vetlanda. På kvällen där gjorde vi hemgjorde pizza med extra allt ;) och bara mös.
På lördagen var det upp tidigt vare sig man var sjuk eller inte och for till tvärgatan till vår gata och ställde upp ett stånd. Det var dags för Mohedadagarna och fullt ös blev det! Mest pratade vi med folk vi redan kände, men det var himla trevligt! Ziva låg i vårt stånd och halvsov i stort sett hela dagen. Bekom henne inte alls när det kom barn och ville klappa henne, hon bara tittade upp lite lugnt och lät dem till och med dra i hennes tofs på huvudet utan att röra en min. Duktig tjej vi har! :)

På kvällen insåg vi att vi var för sjuka för att lyssna på Jay Smith i öltältet så vi var hemma och somnade sen till musiken som nådde vårt sovrum.

Igår var jag sämre så bion vi tänkt oss blev inställd för vår del, vi hyrde film istället!

Idag är jag ännu sämre. Typiskt! Men det är bara att vila och försöka överleva! Måste vara frisk tills på fredag när vi ska till Polen! :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Ni missade Jay Smith synd att jag inte visste att han skulle komma...Hoppas verkligen att förkylningen ger med sig innan fredag, ni ska ju njuta av resan!

Ziva har nog blivit en stor tjej nu om hon kan vara så lugn o fin med mycket folk.

Håller tummarna för er att ni piggnar till.

Kram mamma

2011-08-22 | 20:56:01
Josse

Vad mys ni har det då. Helt okej för min del;) (tänkte skriva inte okej men det är faktiskt okej, ni är värda det). Krya på er!! Kram

2011-08-23 | 08:47:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!