Händer grejer!

ÄNTLIGEN! Jag ska få hoppa in några kvällar på fritidsgården här i Moheda! Äntligen kommer jag få lite erfarenhet!

Nu är toaletten nere grön. Saknas bara en ny lampa och lite klotter så är den helt klar! Blev frächt och fint! Nästan synd att ställa in kattlådan där inne, men den kan ju inte stå i matsalen som den gör nu! Katten ja! Han kräktes mask idag! Peter hade såklart glömt mobilen hemma men precis efter att jag skickat ett sms och blivit sur att den var hemma så kom han för att hämta den! Perfekt! Kunde han passa på att plocka upp masken med! Jag hade sån panik! Bara en decimeter lång den här gången! Phju! Så nu är jag och Caspian ovänner efter att jag tvingat i honom en tablett alldeles själv. Börjar få in vanan känner jag! Han rev mig inte ens.

I helgen var vi på Öland. Älgjaktspremiär. Jag serverade lunch till jägarna lördag och söndag. Fick se Josses fina lägenhet också! Mycket mysig!!

Till helgen ska vi till Ramkvilla. Jag och svärmor ska strimla och mala älgkött. På lördag eller söndag har Peter lovat att vi ska på bio eller alt. äta ute. Ser så mycket fram emot det!!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Du skulle behållit Tristan istället, hans enda last är ost! Kräkas mask är inte hans grej;) Kul att du gillade min o jills älskade lägenhet, du får stanna längre över ett glas vin nästa gång;) Kram

2010-11-04 | 17:05:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!