Sista fredagen i Maj

`Vad var det jag sa!!` e en fras jag kommer att anvanda flitigt i skolan idag! Sverige kom inte till final, precis som sierskan Jessica trott, men oj vilka mothugg jag fatt nar jag sagt det! Mina favoriter gick alla vidare! Sa nu kan man ju se finalen, vilket jag ju hade gjort i alla fall, men nu blir det ju plotsligt tillatet att heja pa ett annat land!

Jessicas topp 5 (utan riktig ordning)

Israel han hade problem med tonerna igar, hoppas verkligen han battrar sig till imorgon for han ar den jag sa skulle vinna nar jag lyssnade forsta gangen. Snygg kille och bra melodi, efter den forsta minuten i alla fall!

Tyskland Hur kan man inte tycka om henne? 

Turkiet Jag vill bara skaka loss nar jag lyssnar till den

Georgien Love

Romania Nar jag sager att jag tycker om laten sa protesterar folk i min omgivning! Men jag haller fast vid den!!

Konstigt nog sa sjunger jag inte pa en enda av mina favoriter idag, pa repeat i mitt huvud gar istallet `Apricot Stone` av Armenien. Kanske blir det dem som tar hem det hela??

Igar var vi och halsade pa ettorna! De var trotta, slitna och med hemlangtan. Stackarna, kande med dem, men tyckte det var underbart att lagga sig i en torr mjuk sang nar jag kom hem vid halv tio. Peter sager att han kanner sig som ensamboende det har veckan. Och nasta vecka blir ju inte battre... Men roligt for mig att ha ett liv ><

Om ni undrar varfor jag inte har prickar over de sista bokstaverna i alfabetet sa ar det sa att det hant nagot med min inloggning pa skolan, sa alla knappar fungerar inte... kanner att det inte ar nagon ide att be om hjalp, for jag slutar ju anda snart.

Idag ar det annars ganska bra, forutom att jag ar dunder yr. Milad fick leda mig fran taget till skolan... men salange jag inte ror mig snabbt sa ska det nog funka...

PoK 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mormor

ja tänk jag trodde aldrig på det svenska bidraget annars är jag inte så insatt i tävlingen kram

2010-05-28 | 08:47:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!