Examensarbetet klart och soleksem

Antligen ar jag fardig med examensarbetet! Jag ar godkand och efter den har veckan kan jag bara glida in i mal!!

Varma dagar har vi haft ocksa! Jag har knappt varit hemma, utan fatt se pa solen fran skolfonstret. I onsdags var vi iofs ute och hade friluftsdag for barnen i Rydaholm! Annars i veckan har vi last om psykopatpersonligheter och jag har fatt soleksem av den halvtimme jag fatt vara i solen...

Idag drar vi till Oland! Blir skont att komma ifran alla masten!

Ja, det var nog allt jag ville saga!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Det måste kännas otroligt skönt! Att vara nöjd är en härlig känsla - det är du värd!

Njut av solen, värmen och ljuset...

Ha en underbar helg!

Kramen.

2010-05-21 | 09:50:57
http://inspirera.bloggsida.se
Anne

Hoppas ni tar med er sol och värme till Öland :)Vi syns väl en stund i helgen.Många kramar mamma

2010-05-21 | 11:35:18




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!