Sommmmmmmmmmmarlooooov

Mmmm, regn, kyla och städning, sikket underbart sommarlov! :p Men på måndag bär det av till Öland, då blir det förhoppningsvis sol, träffa vänner och familj och kanske lite fest? :D

Så var skolan slut... Vi höll pakten (nästan) och grät inte! Var jättefint och roligt och SKÖNT att sluta! Alla tror att jag ska tycka att det känns konstigt eller tomt, men det känns faktiskt bara underbart! Så kommer jag hem, lägger intyget på köksbordet, beundrar blommorna jag fått av Peter, går ut med Ziva och så kommer Peter ut på trappen och säger "Bli inte arg nu..." och jag tänkte "Inget han säger kan göra mig arg idag!!" och han berättar att Caspian har väl ut vasen med blommorna över mitt intyg.... Men Peter hade handlat snabbt och lagt dem på tork, så de ser ok ut!! Phju!

I lördags var båda våra släkter här och firade Peters födelsedag och min examen! Kändes som att jag fyllde år :0 Eller att vi gift oss eller något :p Efter grillspett, dopp i tunnan och fotboll så sov man gott! På Söndagen kom Ulrika och Martin och barnen! Så vi grillade hamburgare och korv och badade i tunnan och lekte på lekplatsen! De är så himla roliga Julia och Clara :D Skrattar hela tiden!

Idag ska jag ringa stiftet :$ Vet inte vad jag ska säga... "Hej, jag skulle ringa..."

PoK

(Och tack alla för en trevlig helg!!)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Tack själv, det var mkt trevligt! :) Nyfiken på vad stiftet sa! ;) Puss o kram

2010-06-15 | 16:37:35
gunvor

tack igen du vill ju att man ska svara när man läser din sida kram

2010-06-15 | 16:57:10
Anne

Vi tackar oxå.Jättetrevlig kväll var det, att bada ute när det stormar och regnar var bara mysigt. Hoppas det går bra med mötet med stiftet,håller tummarna! Kramar

2010-06-15 | 19:46:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!