Seglarveckan

Får bli ett snabbt inlägg...

Vi hade sol VARMT och underbart!


Här bodde min klass. Idrottarna bodde i en stuga brevid


Rätt ok utsikt från "storstugan"


Det syns knappt, men det är faktiskt jag som seglar båten närmst!


Den här seglade jag också, men inte på den här bilden! ;)


På tisdagskvällen rodde vi åttamanna båtar! Min båt vann racet!


Vi besökte brännö brygga också


och som låten går; "Det är dans på brännö brygga" så dansade jag och lärare Micke vals på Brännö Brygga. De andra var panelhönor hel bunten! :p

På torsdagen lekte vi med barn hela dagaen och sen åkte ett trött gäng fritidslderae/idrottare hem till Värnamo igen.

En underbar, skön och fantastisk vecka har det varit!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Stolt lillasyster! :) Ser fram emot lördag! Puss o kram

2010-06-07 | 20:19:48
Anne

Vilken vacker plats! Stolt är jag oxå, och knappast förvånad över att ditt lag vann rodden ;)Du rodde mycket när du var lite. Älskar dig! Mamma

2010-06-07 | 20:23:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!