Sjukskriven

Känns konstigt att sitta hemma och knapra tabletter när man hade i tankarna att jobba. Men sånt är livet antar jag. Ziva sitter brevid mig och gnäller, vet inte vad hon vill...vi har varit ute, hon har ätit, vi har lekt en stund (kanske för kort stund enligt henne, men jag orkade inte mer). Peter vill att jag ska hitta på saker att göra så jag inte blir sittande och känner mig ensam när han är på jobbet, men jag är så trött... ska försöka städa akvariet idag, någongång. Igår vattnade jag blommorna, nästan en vecka försent! De verkar ha klarat det bra. Plockade lite vinbär och hallon också. Skulle ha gjort en paj, men glömde bort det *senil* så nu blir det kanske paj ikväll, eller så fryser jag ner dem.

Peter går på jouren imorgon. funderar på att stanna hemma med honom i helgen och sen åka till Öland måndag eller tisdag efter. Ska undersöka vad min syster, far och vänner gör den veckan. Blir det finare väder igen kanske jag kan bada, eller ha picknick med någon. Hade varit roligt!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Min älskade sis! Tänker på dig <3 Nästa vecka är rätt körig för mig, jobbar sent och på fredagen flyger jag till Sthlm. Tristan hälsar dock att du gärna får bo här den helgen, du kan till och med ta med Caspian. När Tristan säger detta hör man riktigt hur desperat han är. I hans ögon ser man en tanke som flyger förbi : "Vem ska annars öppna alla dörrar 25 tusen gånger per dag?". Jag besvarar denna outalade fråga med att han faktiskt överlever en helg själv, speciellt med tanke på att det finns mat och vatten på terassen. Tristan stirrar surt på mig och så han går trotsigt till dörren och skriker. Dörren som befinner sig så långt ifrån mig som möjligt, självklart. Men du gör som du vill sis, Tristan överlever och huvudsaken är att du är glad :) Kramar

2010-07-28 | 19:51:17
anne

Hej stumpan! Oj vad jag känner igen din situation! Men du tänk bara på dig själv och är du trött sov. Sen när energin kommer tillbaka ska du fortfarande tänka på dig själv men göra roliga saker. Jag målade mycket när jag orkade men vet att du behöver skriva! Så skriv,skriv men kasta det du skrivit om det inte är ett mästerverk såklart!

Älskar dig och du ska veta att jag tänker mycket på dig.

Massor av kramar mamma (Kent hälsar)

2010-07-29 | 19:43:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!