5 jul

Enligt vår stora bil är det den 5 jul idag. Jag vet att den syftar på Juli, men det är roligt att det står "jul" med tanke på att julen snart är här :) Inte vet vi hur man ändrar det heller, men det känns lite charmigt att bilen lever i sin egen tidzon/dimension.

Igår tog jag och Peter hand om varandra och åkte till IKEA i Älmhult och åt på Kinarestaurang. Mmmm, vad gott! Friterad banan som jag variy sugen på sååå länge! Det blev inget duschdraperi som vi var ute efter, men en matta till hallen uppe och en kudde till Peter.

Idag har jag varit i Växjö och tittat och gjort ärenden och sen åkte jag och Ziva till återvinningscentralen och återvann :9 och hälsade på änder som låg och frös bakom min bil, en meter framför Zivas bur.

Igår blev nyår bestämt! Kommer bli jättetrevligt tror jag! Med Peters vänner för en gångs skull, och så tar jag med mig en vän som allierad ;)

Nu längtar jag verkligen tills julhelgen! Har redan pirret i magen! :D

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Ge hit lite pirr är du snäll;) Kramar

2010-12-14 | 09:59:07




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!