Kroppkakor, Festival och nybakta bullar

Förra söndagen, dvs för precis en vecka sedan var vi hos mamma och åt kroppkakor. Ja...jag fick ju hjälpa till och göra dem först, och hör och häpna: lillasyster hjälpte till!!! :o Blev mycket goda kroppkakor! Längtar tills nästa gång redan!

I veckan bakade jag! Glömde att jag hade diskmaskinen på under degen som skulle jäsa så det jäste en hel del...

Men goda bullar blev det ;)

Hälsade på Camilla och Cissie i fredags. Vi såg film, åt god mat och sjöng singstar :) Tindra och Akilles ville vara med


I går åkte vi till Kalmar på forever youngfestivalen. Anette räddade oss och hoppade in som hundvakt med kort varsel. Tack så jättemycket!! Vi var klart under medelåldern men i alla fall jag hade jättekul! Lustans Lakejer var kanon och Reeperbahn gjorde mig orolig i början, men sen skärpte sig Olle och det blev bra det med!


Så vill jag passa på att välkomna lille Alvin till världen! Får träffa underverket på lördag, ska bli roligt!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Låter som om du har fullt upp! Forever young skulle jag också velat gå på men vi hade ju annat kalas ;)

Du var nyfiken på paketen...jo, varje gäst fick ett paket med förkläde och recept på vad hon skulle laga för rätt! Ett riktigt kul kalas blev det!

Kramen.

2010-08-22 | 17:51:56
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!