Sista veckan examensarbete :D

I helgen var mina svärföräldrar här! Jag och Annika tog med oss Ziva och åkte till Växjö bibliotek, Rusta och City Gross. Peter och Ove var på byggmax etc. med Rapp :p

Sen röjde Peter och Ove i vår dunge. Nu ser man att vi har en granne! Kommer bli jättefint när det blir löv på träden. Grannen ville att vi skulle ta mer, men jag vill ha mycket träd på tomten!! Bra för miljön har jag fått lära mig!

Nu är examensarbetet nästan klart! Eller jag känner mig klar, men det saknas tre sidor på den analyserande diskussionen för att uppfylla kvantitetskravet... men jag kan inte analysera mer!! Min handledare sa att jag ska skita i det i några dagar och ta det på söndag igen. Det ska vara färdigt på måndag :o Men jag och Peter ska ju rymma... Men visst, vi kanske kan åka hem lite tidigare så kan jag hinna ta en sista titt och finjustera lite! Annars tror jag att jag är nöjd! Nu bara ligger den och bränner på mitt samvete för att det känns som att jag missat något viktigt...

Försöker fokusera lite på mina nya (och gamla) intressen... här är några ledtrådar :p
    


Försöker vara ute mycket med Ziva också! Vi har byggt en inhägnad, men hon rymmer!! Caspians fel, hon rymmer bara när han retas utanför! Som här på bilden!

Jag kan riktigt höra honom säga: "na na nana na, du kan inte taaaa mig! na na nana na"

Sötisen! Vi kommer mycket bättre överens nu för tiden!

Bästa stunderna på dagen för henne är nog när hon får mat! Hon är aldrig så lydig (och fokuserad) som då! ;)

Nu ska jag packa det sista sen drar vi! Trevlig valborg till er alla!

PoK

psst! Har ni smålandsposten så kan ni kika in på familjesidorna, så är en viss herr Haraldsson med idag ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!