Nu var det ett tag sedan igen....

Men tiden går ju så fort och jag har så mycket att göra! Hinner inte med! Skolan har satt igång i 110, jag har jobbat (iofs bara en kväll, men det var gott nog!!) och igår var det höstmiddag på skolan! Nice :) Lite Harrys efteråt, sen körde jag hemåt, skjutsade hem Camilla och Cissie först! Hoppas ni sov gott flickor!


Det går sakta men säkert framåt i hallen! Min älskade prins är så duktig! Han tar några plankor varje dag medan jag sitter fastklistrad vid mina skolböcker och inte kan hjälpa till... så fort skolan kommit i rutin ska jag bättra mig!

Det här är mitt nya favoritverktyg (ledsen fröken sekratör men du har fått en konkurrent) ALLA borde ha en sån här skruvmejsel! Stod och skruvade med en vanlig skruvmejsen härom kvällen och skulle sätta upp en krok, och fick ta i för kung och fosterland, så klagade jag till Peter och han hämtade denna underbara uppfinning! Gick hur lätt som helst! Man slipper snurra, man slipper släppa den för att ta nytt grepp, OCH man slipper ta i!!! Lovely


I söndags var Heeeerbet Beeeeeeengtssooooooons cirkus på besök på granntomten! Den här fina lilla orkestern körde förbi utanför några gånger. Trevligt med lite levande musik i trädgåren en helt vanlig söndag!


Förra helgen åt vi tonfisksallad till lunch en dag, och då behövde jag några kokta ägg....så här många av våra hemmagjorda ägg gick det åt för att få ihop till salladen...kul att skala...inte :)


Ser inte den här underbara Dhalian väldigt ensam ut? Jag får verkligen bli bättre på perenner! Det här landet slutade frodas i juli någon gång...vill ju ha blomning in i september minst! Dags att plantera lite nu redan kanske....hösten är ju bästa tiden för det hörde jag på TV....får kolla upp det där!


Igår var det som sagt höstmiddag! FLUarna och BP satt i bibblan och åt! Finns det hjärterum så....:) God mat, bra underhållning och underbara människor
   
   

Idag har jag studiedag! SKÖNT att slippa pendla och kunna ta allt i sin egen takt!

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Vad ni jobbar och står i! Men visst är det kul med förändring både inne och ute speciellt på höstkanten!

Jag förväntar mig hjälp med att sätta upp en lampa i tv-rummet, men min man har ju en superduperlång påfartsväg....

Kramen.

2009-09-12 | 19:19:32
http://inspirera.bloggsida.se
maria

låter som att ni verkligen har fullt upp, men av bra saker, fin fint tycker jag.



älskar förövrigt att du skriver lovely :)



ha det bra och kom och lek i malmö snart!

PÖSS

2009-09-14 | 22:18:29




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!