Som vanligt i oktober!

Varför ska man alltid få sådana julkänslor i oktober? Här är vi, två dar in i oktober och jag vill börja laga fudge och pynta...suck :) Och sen i december, kommer jag känna julstämning då? Svar nej! För så är det varje år!

Inte har jag fått någon praktik än heller, men två ställen ska ringa mig på måndag :D JHoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas......

Ikväll ska vi till Ramkvilla och far och Anette ska också dit! De ska jaga imorgon :) Jag Annika och Anette ska vara hemma med hundarna (de tre hundar som inte jagar rådjur) så det blir väl kanske som vanligt när man är där: sova läääänge, äta stoooor frukost, ut och gå låååååångt och sen läsa, mysa och kanske se på TV tills männen kommer hem. Inte fy skam det :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


araminta

Ja, hösten kan vara lite "julig" men den är mysig!

Här på öland så blåser det som attan....och är iskallt!

Kram.

2009-10-04 | 09:57:49
http://araminta.bloggsida.se/
araminta

Tack för kommentaren!

Jag har också haft gympa idag!

Ganska kul med spökboll faktiskt!

Kram.

2009-10-06 | 17:09:15
http://araminta.bloggsida.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!