Skolan är igång igen

I helgen var det film/mys helg! På fredagen åt vi pizza och såg "Män som hatar kvinnor" på DVD, på lördagen såg vi eftermiddagsmatinén "Flickan som lekte med elden" på Bio och åkte hem och åt räkor och vitlöksbröd och CHOKLAD som efterrätt :) På söndagen jagade Peter på förmiddagen och sen såg vi "Benjamin Buttons otroliga liv"... En bra helg :) Sen kom söndagsnatten....och Peter fick febertopp igen...värre den här gången....jag fick tre timmars sömn den natten...två på kvällen och en på morgonen... Var Jessica trött på morgonen i skolan? Svar: ja, mycket!

I veckan blir det jobb imorgon kväll och på lördag åker jag äntligen till Mimmi i Malmö :D Denna vackra människa i denna vackra stad!! Sen blir det fullt upp!

V.48 jobb två kvällar, studiebesök på Dream Hack, 40års fest...
V.49 jobb två kvällar, lära klassen och idrottarna dansa foxtrot och vals, första träffen för ungdomarna i Bor (nån som vet en bra film att visa??) och Ullaredresa (igen) thihi :p Vad gör man när alla vill ha med en? Eller är det bilen de är ute efter??? hm...
v. 50 Lugn vecka (hittills)
v. 51 Sista veckan i skolan, julmys, julmiddag och julavslutning... och jobb hela den helgen!
v. 52 Jul och jobb och kanske lite Öland???
v. 53 Jobb och nyår och kanske lite Öland???
v. 1 Födelsedag och LOV
v. 2 Skolan börjar...

Så, nu behöver jag inte prata med familjen för de vet härmed min framtid framöver :p Haha (Jo, jag vill prata med er ändå)

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Visst måste vi prata iallafall;) Jag är lite orolig för Peter,hmm.Han kan inte ha det så som det är nu, han måste kräva en utredning!

Skönt att läsa att ni ta till vara på tiden tillsammans med roliga o mysiga saker.Vad tyckte du om filmerna? Bra eller? Många kramar mamma

2009-11-17 | 08:43:16
Bjanca

Hoppas att han är bättre nu! Kramar

2009-11-17 | 23:32:45
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!