Malmöäventyret

När jag kom dit började vi mitt besök med vad varje malmöbesök för alla människor borde börja med: En falafel.

Sen hängde vi i Mimmis lägenhet och pratade strunt. Vi åt middag och piffade. Sen gick vi ut. Först på pub och tog en öl (var smockat med folk) och sen stod vi i kö till Babel i 20 minuter och när vi kom in så var det fullt ös på dansgolvet!

11.45 vaknade jag av telefonen, sen läste jag lite, pratade med Peter och försökte väcka Mimmi vid 13 för jag var sugen på frukost! Medan hon försökte vakna tog jag intiativ till att gå och köpa frallor! Sen planerade vi dagen, gick en promenad och blev dyblöta, beställde Pizza på nätet vilken vi väntade en timme på innan det ringde på dörren...men vi slapp gå ut!! :) Efter pizzan gick vi runt hörnet till Mimmis hus och såg BIO. 2012. Jag rekomenderar att se den på bio! Jag tror inte någon i salen var avslappnad en sekund! Jag fick intala mig själv emellanåt att sluta bita ihop tänderna för att jag annars skulle få huvudvärk! Det var nästan, men bara nästan, så intensivt att man glömde andas... :) Mamma: ska du se den, bind fast händerna, annars kommer du råka slå till någon i dina överraskningshopp ;)

På vägen hem hamnade jag mitt i bland en massa affärsmän. Trevligt! Kände mig inte alls malplacerad i min kortkorta skotskrutiga kjol, läderstövlar, palestinasjal, sminkrester under ögonen och Änglar och Demonerboken! Än värre var det när jag faktiskt skulle av tåget och de skulle fortsätta mot Sthlm... Alla dessa sladdar till mobiler och bärbara datorer....är inte meningen med dem att man ska slippa sladdarna???

Jag var inte i skolan igår, mådde inte bra...idag mår jag bättre men mår fortfarande illa... Uscha. Ikväll ska jag dock jobba, så jag får skärpa till mig och rycka upp mig!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Skönt att läsa att du haft det kul i Malmö. Jag kommer nog inte se filmen på bio i alla fall:)Hoppas du piggar på dig för i helgen är det fest igen. Kramar mamma

2009-11-24 | 14:28:30
Maria

Härligt att du hade det bra! Det hade jag också. Hoppas vi kan träffas snart igen. Kram

2009-11-26 | 16:11:29
Bjanca

Låter som en bra helg det!! Gutt gutt.. Ska med åka till Malmö snart, börja sakna stan lite. Pussss

2009-11-30 | 17:35:38
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!