Snott från BD

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år
2.Vem var den sista du träffade? Norma (Hon sitter brevid mig just nu och läser :)
3. Hur lång är du? 168cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The man who cried
5. Vem ringde du senast? Mormor
6. Ditt senaste sms och till vem? Till Hanna
7. Vad är helgens planer? Kommande? Peters släkt kommer och ska grilla och bada badtunnan.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda, fast de är ju gifta igen, men inte med varandra :p
10. När såg du senast din mamma? I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, grå, gröna nåt
12. När vaknade du idag? 05.30 som vanligt
13. Har du någon gång hittat en katt? ja
14. Vilken är din favoritplats? Min trädgård
15. Vilken plats föredrar du minst? Tror det inte finns någon plats jag inte trivs på...beror på situationen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans i Småland, med jobb inom fritidssektorn :p
17. Vad skrämde dig som barn? Utomjordingar och mask
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag äger inga så antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär såklart :p
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan om jag inte fryser
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre, en till mig, en till Caspian och en till Peter Haha
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? Jag har blivit det :p
27. Vilken är din favoritglass? Romrussin :) eller italiensk glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av skulder och pengarna som blev över skulle jag lägga på något jag och Peter vill göra tillsammans.....eller en mini cooper :)
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Till höger om Peter
33. Kan du spela poker? Ja, och jag är ganska bra på det :p
34. Tycker du om att mysa? Oooo, ja!
35. Är du en beroendemänniska? Av kärlek och kaffe ja, men inget annat
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
37. Vill du ha barn? Ja, om några år
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska och småländska :p
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och grejor till huset/trädgården
42. Äger du dyra smycken? ja, arvegods
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pennan när jag skrev på min hemtenta
44. Vem är den roligaste människan du känner? Morfar
45. Välj ett ärr på din kropp? Brännmärket från när jag lagade hamburgare för tre år sedan i Torsås
46. Vad har du för ringsignal? Stand by me
47. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja,många
48. Flirtar du mycket? Nej
49. Vart togs din profilbild? Hos mamma
50. Kan du byta olja på bilen? ja (men säg inget till Peter) haha
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej, bara parkeringsböter
52. Vilken var den senaste bok du läste? "Ungdomsgrupper i teori och praktik"
53. Läser du dagstidningen? Nej
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
55. Dansar du i bilen? Ja
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? MixMegapol idag på morgonen
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Om hur man kan förklara och förstå ungdomars politiska våld
58. När var du i kyrkan senast? 19/4 när Matilda konfimerades


PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!