Hemma från kanothajken! Äntligen...

Det var fyra tuffa dagar vi var ute på! Jag har kämpat för livet, räddat liv, en fick vi skicka till sjukhus (du vet vem du är, hoppas du blir bättre snart och åtminstone får komma hemåt!), vi har vikt en kanot på mitten, över stock och sten har vi paddlat, puttat och plaskat oss fram, vi har byggt mänskliga broar över forsar, folk har blött, många ombyten har det blivit men INTE EN gång har vi blivit sura på varandra! Och vi gav aldrig upp! Vi trodde aldrig vi skulle komma hem idag bara.... Just det...jag var sjuk med! Dunderförkyld och hade troligen lite feber på måndagsnatten, men jag var med! Man kan ju inte få frånvaro och tvingas göra den om två år!!!

Nu väntar jag på att tåget ska gå...skinnet bränner av solen och folk runt omkring håller avstånd pga stanken. Näsan har slutat rinna och jag kan prata igen :) Jag har blåmärken stora som kroppkakor på kroppen. Men skit samma! Hon på sjukhus mår nog sämre! Jag får ju åtminstone komma hem om en timme! Av Peter har jag önskat helkroppsmassage, låååång dusch, cola, gärna en kebebtallrik, kaffe, sömn och mycket kärlek.... :)

På lördag åker jag till Malmö! :) Wiiie

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!