Mina damer och herrar!!

Det är vår!

Nej, jag vet, inte offentligt, men jag såg krokus på vägen till skolan och då menar jag inte sorken i bamse! Denna gula ljuvliga vårblomma! Molnen har tom skingrat sig en aning så solen kan värma oss med sitt anlete! Underbart!

Förkylningen är redan bättre! Tankens kraft är otrolig :)

Eget arbete imorgon och "ledig" på fredag underlättar också vårkänslorna! Peter är också ledig på fredag, vad ska vi hitta på, vad ska vi hitta på??? Vi ska åtminstone till IKEA och köpa ljus för vi är inne på sparljusen nu och en mysig kväll är inte en mysig kväll utan tända ljus!

Varför ska det vara lika dyrt att åka en weekend utomlands som det är att åka en vecka till samma land? Vi har inte en vecka! Vi har fyra dagar i April..... vi funderade på spa men kom fram till att vi bara skulle tycka att det var pinsamt och jobbigt! Får väl bli en runda i bilen och spara pengarna....suck.

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!