Hemma från Idre

Jag älskar Öland! Det är platt och inte en massa träd!

Minnesanteckning: vill mina ungar någonsin på skidsemester får de hyra en ny mamma! Den här ladyn ska aldrig utsätta sig för sådana dumheter igen!

Visst, det var roligt, visst det var en oförglömligvecka, men mina knän värkte, jag var sååå trött, pjäxerna gjorde ont, mina ben strejkade, min tå är blå, jag var livrädd och har åkt uppför en lift på ett sätt som inte är tänkt. (Med benet fast i liften och mig släpandes efter, kul i efterhand men inte så vansinnigt roligt just då) Nu är jag bara förkyld och har ont i varenda cell i kroppen.

1   2   3  
4   5   6  
7   8

1: har inte jag klotrunt huvud??, 2: här slappar de 3: den jävla skidbacken, 4: längdskidor gillade jag! Raktfram!!! 5: en till bild på backjävlen, 6: fikapaus på Nipfjället, föga anade jag helvetet som skulle komma med nedförbacke och tallar som stod i vägen, 7: jag som bygger sittgrop med bord (som folk satt på!! inget hyfs! :) 8: en nöjd Jessica som fått veta att det är slut på nedförsbackar.

Jag trodde katten skulle vara bundis med Peter nu när jag kom hem, och vara sur på mig, men han har legat i mitt knä i stort sett hela dagen! Peter säger att det var ju han som tog honom till kastreringen, och där kanske han har en poäng :)

Vad roligt att operasången kom till Eurovision! Jätteglad även om min personliga favvo var Emilia.

Imorgon ska vi fixa i trädgården om det är fint väder. Behövs! Hoppas jag är piggare då, men inatt ska jag ju iaf sova i min säng och inte på en buss utan stötdämpare....

I veckan börjar skolan som vanligt, känns konstigt nu efter över en månad med andra upptåg. Måste komma igån med mina arbeten som ska lämnas in nästa vecka... :s

Nästa helg ska vi till Ramkvilla och fira Annika, även om jag hellre åkt till Öland och hälsat på mamsen, men nu har Annika flyttat på sin födelsedag för att jag skulle vara bortrest, så då kan man ju inte gärna låta bli att komma.... Helgen efter ska jag däremot dit *måste komma ihåg att berätta det för päronen* (mamma; när du ändå läser här, vi kommer den 27/3, är ni hemma då? Får Peter hänga hos er på lördagen när jag festar? ;) ) maskerad...har världens ide om vad jag ska vara :)

Helgen efter det ska Jennie o Patrik komma o käka middag förhoppningsvis, sen är det påsk, sen konfimeras världens sötaste kusin, sen har Peter jour så vi får hänga i trädgården, sen fyller han år, och sen i maj tror jag inte att vi har något inplanerat....haha, börjar bli som mamma; fullt upp hela tiden.

Måste också meddela att jag har världens häftigaste morföräldrar!
*hej mormor och morfar*
De är numera på nätet och håller på att lära sig datorns värld. De har börjat med att skaffa msn! Hur kul som helst när jag såg att de addat mig :) snart börjar de nog skriva smilisar och förkortningar som lol och omg också :) (tar det sen med dig mormor)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


e

Hej Stumpan!Nää, vi är inte hemma den 27:e men ni får komma!Hör av mig senare.Kramis

2009-03-16 | 19:44:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!