Helgen

Så var helgen över! Men solen skiner och jag är pigg och skolan är ännu inte i ordning, vilket innebär att allt det jag gjorde klart idag är uppskjutet till nästa vecka, så det är bara att sväva igenom veckan :)

I fredags åkte vi till Öland. Handlade på IKEA och var hos pappa. Vi hade luftgevärsskytte, tre jägare och jag! Jag vann ;) har inte skjutit på nio år! :o

Lördagen var vi hos mormor och morfar och vandrade i Arvkälla. Mysigt! Fick god mat där med! Tack mormor! Sen bar det av till mamma och de hade gäster så vi var med dem och åt gott och spelade spel. Jag och Peter såg Robinson med, hans vän är ju med....nära att han blev utröstad, men nu får vi se nästa program också :p

Söndagen åkte vi till Ramkvilla och firade Annika. Julia blev vansinnig när jag gömde leksaker för henne, men hon ska inte alltid få som hon vill! Clara var mest bara glad som alltid, och söt när hon lite trötter stoppade sutte-fingrarna i mun och lutade sig mot Peter. Då mådde han, gubben min!

Idag har man slutat tidigare! Gött! Synd bara att tåget går så sent så man måste vänta en timme och 40 minuter! Men men, ska inte klaga! Idag ska jag köpa festivalbiljetter fr 2500:-   swich så var det dom pengarna!

Pok
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!