Peppad till max!!

Två dagar kvar!!! *lyckoskrik*

Jag är nästan färdigpackad, har kollat in festivalkartan och spelschemat och kontrollerat sovsäck och tält! Ska bara ladda batterierna till kameran och köpa med mig frukt med!

En parantes:
Jag har fått väldigt blandade reaktioner när folk har fått veta dels att jag ska dit och dels med vem jag ska dit! En del reaktioner är väntade, andra oväntade... Jag är i alla falll jätteglad att jag ska dit och glad att jag fått sällskap av en väldigt god vän som gillar samma band och som dessutom varit där förrut! Och de som oroar sig för Peter eller vårt förhållande kan spänna av och lita på att vi har ett bra förhållande och pratar öppet om allt! Så, nu hoppas jag att folk kan slappna av, andas ut eller vad ni än behöver! Jag och Peter har något som kallas tillit och det begränsar inte oss ifrån att ha vänner av det motsatta könet!
Slut på parantes!

Det är förövrigt varmt, men jag ska inte klaga för jag är ledig idag :D Lovely som en viss färgstark väninna skulle sagt! :)

Caspian är trött av värmen. Kanske också av turbulensen omkring honom, men nu är vi ganska säkra på att han är fri från otäckheter och har kollat upp att vi inte kan bli smittade! Gutt! Nu kan vi gosa som förr igen, vilket Caspian inte är sen att ta igen den tid vi höll honom på avstånd. F* f*n....stackarn...inte konstigt att han var hungrig.... Hädan efter blir det medicinering lite tätare, för säkerhets skull!

Jaha, vad mer ska man skriva? En del jordgubbar har vi fått från landet, och nu har jag rensat ifatt så man ser de prydliga raderna av morötter och rödbetor komma. Peters potatisar växer hej vilt, nu väntar vi bara på blomningen så vi kan ta upp och äta :) vad trötta vi kommer att bli på potatis sen...ungefär lika trötta som på vaktelägg :p haha, gourmékockarna drar efter andan! :) Men får man tre ägg om dagen så blir det ganska mycket när man inte ätar varje dag och ine vill slänga dem! Är ju trots allt värda ca 5 kr styck... :p

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


gabriella

hoppas du inte tror att jag har nån negativ åsikt om att du ska dit med honom,för att jag inte svarade på sms:et då du berättade det.För det har jag inte=) Hoppas du får riktigt kul och livat där uppe!

Kram,Ella

2009-07-01 | 14:18:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!