Jobbar kvällen

Att jobba kväll är helt ok, förutom att det lätt blir så seeeegt! Försöker sätta mig ner och prata lite med tanterna, men ofta vill de att man ska gå så de kan se på tv. Haha! Jobba dagen är bättre för då händer lite mer och man kan alltid hitta något att göra vid tid över, som ut och gå med någon eller städa rullstolar eller annat! Idag jobbar jag kvällen....det betyder att jag inte kan slappna av för jag vill inte missa när jag börjar, samt att peter inte är hemma nu och vi kommer inte kunna träffas förens vid 22.00 ikväll! Har såååå tråkigt hemma när han inte är här...och inte är det fint väder ute heller... Hade kunnat ut och gå eller greja i trädgården, men det känns inte så attraktivt när det regnar!

Jag har iofs tvätt och disk och uppackning, men det tar ju kanske en kvart....suck!

Längtar tills imorgon när mamma och josse kommer! *längtar* De sover över och på lördag drar vi till Ullared. Har en kilometerlång köplista :p Det mesta ska jag bara se om de har och om det är fint/billigt och är det det så köper jag... :p Gäststugan är nästan komplett nu, bara några sista detaljer som gör den fulländad och mysig! Folk ska VILJA bo där, inte vilja åka hem :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Jag längtar väldigt mycket ja med!!! Ska bli kul att få åka iväg ett tag o fynda en massa förhoppningsvis;) kram

2009-07-09 | 10:04:13
Hanna

Åååh Ullared... vill jag med, men icke här ska det sparas så jag får resa istället =)

2009-07-09 | 18:14:17
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!