Elva dagar kvar....

Två kvällar och en dag är avklarade, en dag kvar, sen ledig fredag, jobbar lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, ledig fredag, jobbar lördag, och delad tur på söndagen, SEN är det sommarlov :D

Idag var jag och Peter i Växjö och hämtade hem virke till "skulet" och panel till hallen! Blev faktiskt inte så dyrt! Däremot var vi inte helt överens om vilken panel vi skulle ha, men Peter gav upp fort. Bra, jag hade inte gett mig! :p han väljer sina strider!

Hoppas morgondagens arbete går fort...mina hålfotsinlägg gör underverk för höften, men idag gjorde den sig lite påmind igen... morr...

PoK


Underbara Öland, du sköna, vad jag saknar dig ibland!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Skönt att du snart får lite semester, vår tar slut på söndag:( Vore ju kanon om iläggen fungerar men du skulle kanske fixa såna som är gjorda bara för dig? Kramar

Ps. Längtar oxå till stället där bilden är tagen, suck....Ds.

2009-07-16 | 09:08:22
Bjanca

Härligt kort =)

2009-07-16 | 18:07:08
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!