Lite smått sur

Vi var på banken, i tid och allt. Får veta att vår bankman blivit pappa och är ledig och att de försökt få tag på Peter men hade inget telefonnummer. De hade sökt på internet på adressen men sett ett kvinnonamn och inte vågat ringa. JAG STÅR JU FÖR TUSAN OCKSÅ PÅ LÅNET!!! Det är ju bara att kolla lite till höger om Peters namn och personnummer så står jag där med telefonnummer och hela tjotaballongen! Inte nog med att de bara riktar sig till Peter under tiden vi är där, de säger "du" till honom hela tiden istället för ni till oss! Jag har ju lika stort lån som Peter! Visst, det var han som bokade mötet, men jag menar.... Ja, är bara lite sur att de inte kollar upp om den andra parten som också ska komma kanske är just den kvinna som står på adressen, vilken lånet för övrigt gäller (sällan man tar ett lån på ett hus man inte bor i) och sen behandlar mig som ett bihang... Lever vi på 1800talet eller?

Jaja, om tre veckor ska vi dit och möta vår bankman och han riktar sig till oss båda!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Fy fasen säger jag bara... Härligt med sådana grottmänniskor, verkligen underbart! Hoppas den incidenten inte förstör din morgondag bara;)kram

2009-01-07 | 19:49:51
Bjanca

Tycker vi svälter dem i en brunn ett tag.. kramar om

2009-01-07 | 22:06:24
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!