Tisdag

                              "Att kunna stava är inte det viktigaste. 
          Vissa dagar har det ingen betydelse alls om man kan stava till tisdag."  
                                                                                                Nalle Puhs klokbok

Diggar verkligen den där nallen!

Jaha, så var det tisdag! Idag kommer de och mäter vattenmätaren. Innan dess ska jag ha grupparbete, diskutera etiska dilemman, lyssna på en föreläsning om att leva med funktionsnedsättning och åka tåg en halvtimme. Till min stora glädje har jag insett att melodifestivalen börjar samma lördag som jag hälsar på Mimmi! :D Underbart! Melodifestivalen ska liksom ses i liktänkandes sällskap, inte alls lika kul att se det med någon som inte bryr sig om hur det går....

tre dagar kvar

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!