Längtar till våren

Solen skiner, fåglarna kvittrar och kattens kastrering är inbokad! Nu är den snart på intåg - Våren
Jag har skickat in tider jag vill jobba till sommarjobbet, planerat semester och tittat på fröer till köksträdgården - snaaart vår!
Jag har minskat min klädsel med ett par sockar och långkalsongerna, det är ljusare på morgon/kväll - nu är den nog snart här....

Men så kollar man i kalendern och ser att det är en hel månad kvar till sommartiden börjar....suck
En vecka kvar av praktik, en vecka Idre, en vecka rapportskrivande, en vecka skola, och en maskerad SEN är den offentligt här! Våren


Det här är en bild från en vandring jag och Peter gjorde våren 2007. Shit vad tunn man var då! Ser ju ut att kunna gå sönder! Tur att man blev sambo så man fick lite former! ;)

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Vad poetiskt du skriver! Jag längtar verkligen till våren och idag när jag vaknade sken solen och luften från det öppna fönstret luktade annorlunda. Ljuvligt!!"Kramiz

2009-02-28 | 11:12:26
Hanna

Hoppas att du får en bra resa gumman min =) Pusss

2009-03-05 | 16:50:04
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!