Snart är sista veckan slut

Utvecklingssamtalet är avklarat, alla uppgifter är inlämnade, genrepet till jushowen är genomfört och snön är här! Idag har jag t.o.m. dansat runt granen!! Vi ägnade vår lunchrast till att åka till en skola med två klass 2:or och dansa lite! Väldigt roligt! Skrattade massor! Imorgon är det julfest på skolan med Julbord, Dans runt granen (där jag på något sätt råkade få tre danser att leda istället för två...) och sen är det julshow där jag skrivit manus till en sketch som jag och några i klassen ska spela upp! Hoppas det blir bra! Om inte så gjorde vi i alla fall ett försök!

Jag hade tänkt ha en massa bilder i det här blogginlägget från min mobil, men sladden jag ville minnas låg i lådan finns uppenbarligen inte, utan den ha jag troligen bra fantiserat om! Hade bild på min bil som var helt gömd under snön när jag kom med tåget från skolan igår, buketten jag fick av Peter, bilder när vi var och högg gran i helgen, och lite sånt...men men... får bli lite andra bilder!


Bjuder på en bild av mig, Peter, Dan och Josse (höger till vänster) på Åsas 25 års fest (:p)

Klassens solstråle just nu:Edin

En bild från 2008 då vi fortfarande bodde i Alvesta. Det är den här parkeringen jag ställer min bil på morgonen och ungefär som bilarna i framkant såg min bil ut häromdagen. Jag lämnade den ren, fin och snöfri på morgonen och fann den helt undangömd i en snökoja efter kl 16.00...

Nu är det sovedags för det är en lång intensiv dag imorgon!

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Guud va söta ni är!!!Kramar mammma

2009-12-18 | 15:50:52




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!