En vecka kvar till jullov

Äntligen! Näst sista veckan är slut! Lucia har vandrat genom matsalen vid 10-fikat och vi har påbörjat examensarbetet. Jag har jobbat mina två dagar den här veckan och igår bjöd Peter på middag (hemma) och hade köpt en underbar bukett till mig! Är han inte världens underbaraste så säg?!!!

Ikväll ska han på julbord med jobbet, så jag tänkte ha julbord light hemma och pynta lite. Måste passa på när jag har tid, för nästa vecka/helg hinner jag inte!

Nu känns det som att jag kan slappna av lite... i alla fall ikväll. Stänga av tankar och bekymren och ro om mig själv lite! Få bara vara lycklig en stund! Igår var jag det med Peter och ikväll själv, mmmm :) Och det bästa av allt är ju att jag ska hämta honom i natt, så han sover hemma hos mig. Är så kallt och tomt när han är borta! Caspian står bara ut med att kramas en timme eller två, sen vill han ligga vid fötterna i Peters säng, till Peters förtret då Caspian blivit så stor att han tar upp halva sängen. Och inte ger han sig heller! Breder ut sig och får han inte plats buffar han undan det som är i vägen, eller lägger sig på oss så vi måste flytta på oss. Vi vägde honom härom veckan. 5,5 kg. Stor kisse nu :p Undrar vad Tristan väger... 3 kg? Ändå äter Caspian bara två gånger om dagen och Tristan flera gånger, om jag har förstått det rätt....stämmer det mor?

I helgen ska vi till Ramkvilla. Bara njuta och må bra där också. Jag ska tydligen på julmarknad med svärmor. Hon önskade det! :) Sen som sagt en vecka kvar, jobba hela nästa helg och sen åka till Öland. Nice!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Det är mycket nu! Det gäller att försöka njuta av adventstiden...

Låter inte helt fel med julmarknad - jag har haft lite svårt att hitta julkänslan i år...men nu så är den på ingång känner jag. Igår plockade jag fram nissarna!

Ha en underbar helg.

Kramen.

2009-12-12 | 08:33:53
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!