Skolan igång

Igår drog det igång med fadderindelning och presentation. Idag lekte vi med de nya ettorna hela dagen. :) Vi hade namnlek (såklart) personbingo, stafett och skattjakt :)

Några av sakerna de skulle hitta:

* En el-sladd

* Ett par skidor

* En jultomte

* Mikael Rickfors-skiva

* Vante

* Ett buss/tåg kort

* Spegel

* Ett Krösatåg

* Lampa

* En affisch på en kändis

* En räkning

* En del av Berlinmuren
* Paraply

* Braveheartfilmen                     
* En kanot

* Ett porträtt av en lärare på fritidsledarlinjen

Endast tre saker kunde ingen grupp fixa: Berlinmuren, ett krösatåg och Mikael Rickfors-skiva

Sjukt bra jobbat!!! De slet som djur! Min grupp kom på en hedersvärd 5:e plats....även om de inte kunde namnet på sin fadder...dvs jag!!! Morr....här har man ringt dem innan skolstart och varit snäll å fikat med dem och kramat dem inför klassen på rektorns order och allt! OCH SÅ MINNS DE INTE VAD JAG HETER!!!! Får helt enkelt göra bort mig rejält. Snygg är jag ju redan :p Hur ska de annars kunna komma ihåg mig?

Nu är det skön helg! På måndag kl 4.30 går bussen till fjällen och jag ska vandra i fem dagar...sen rida och forsränna...be för mitt liv på fredag är ni snälla!! :)

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Jag hoppas att du har det riktigt bra på din resa...och att du kommer hem hel!

Kramen.

2009-08-26 | 14:21:21
http://inspirera.bloggsida.se
Bjanca

Rätta takter gumman =)

2009-08-27 | 12:35:49
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!