Prag


Kyrkan vi alltid kom till när vi gick vilse!

Nationalmuseet som låg på vägen hem

Kontrasternas stad

Två glada turister. Hela resan gick bra förutom att jag höll på att bli kidnappad på flygplatsen :) Men det är en annan historia :p

Dansande tornet

Ett mindre modernt torn men lika häftigt för det :) Klockan på andra sidan är cool då den visar astro och allt möjligt

Klockan...nån som kan avläsa den??

Glad turist. Vi härmade japanerna i bakgrunden :p

Inte visste jag att Kosta Boda låg i Prag :o

På en restaurang fick vi ett eget rum att äta i :) Aldrig varit så uppassade! Vi skulle ha ätit vår sista middag där istället för stället där jag rök ihop med servitören!

Fin utsikt från slottet

Entren till Slottet...Jag diggar statyn till höger :) Baseballträ???

Någon hade varit rolig på Karlsbron (eller var det tidens gång?) och brytit av ett finger på Jesusstatyn så denne pekade finger mot himlen...

Kafkastaty...den till vänster alltså...han till höger vet jag inte :p

Slottet på håll...det är vad jag kallar ett slott

Någon som vet vad den här klockan visar? Den från 0-5...

Världens underbaraste

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Vilken härlig resa ni verkar haft, även om jag skulle vilja höra mer om både kidnappningen och servitören...

Vackert väder hade ni också...fina bilder!

Kramen.

2009-08-13 | 13:03:03
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!