Skola igen

Ifredags åkte jag hem, packade och hämtade Peter så åkte vi direkt mot Öland. Vi hälsade på pappa och fick rådjursgryta :) På Lördagen var vi på stan och shoppade. Det blev topp, tröja, bh och piratbyxor. Fick strumpor av mamma med, blev nästan ett helt set :D

Så blev det ostfondue på kvällen! Såååå gott det är!!

Söndagen var vi på konfirmation i en packad kyrka...trodde aldrig det skulle ta slut, även jag inte har något emot gudstjänster, men vid två timmar går nog smärtgränsen! Fick efteråt i gamla skolan, mycket trevligt! Sen snabbt iväg till Färjestan och packa katten och iväg till Ella på snabbvisit innan vi åkte hemåt. Kl. 22.00 kom vi hem efter att fått stanna och rasta katten på vägen en stund.

Idag ska det ringas endel samtal och sen är det pedagogik och projekttid.

På mp3:n idag spelades Lustans lakejer, de är så sköna!! :) Tyvärr hade inte you tube "skuggan av ett tvivel", den påminner mig så om min gymnasietid! Kort efter gymnasietiden kom som livsbetraktelse Lars winnerbäcks låt och byttes såsmåning om mot Raymod och Marias låt. Tänk vad man kan känna igen sig genom något andra skrivit... Känns tryggt :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Vilken skola? :)

2009-04-20 | 17:57:40
http://emmaaxelsson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!