Nur mit mir allein

Helgen fortlöpte som jag skrev innan. Väldigt lite sömn natten till lördag, men helt ok! 6:e gången vi sen informerade om utbildningen kändes det lite trögt...:) Så fick Peter feber när jag kom hem! Typiskt. Anette kom och hade med sig Isac och vi grillade och såg på Robinson. På söndagen grejade jag i trädgården, tog hand om Peter och sodastreamen exploderade. mycket spännande med vatten överallt.

Igår hade jag redovisning och seminarium. Idag skulle jag haft utvecklingssamtal men han kunde inte...igen... Så ska vi ha föreläsning hela dagen... I kväll ska vi till Växjö och handla och imorgon är det kollagedag. Torsdag är jag ledig, vi ska till Ramkvilla och Peter fyller år. :) Han ska inte dra ridån för en gångs skull, då han haft jouren och inte kunnat öva med dem! Tur för mig :p Men elden ska han ha som vanligt! Tårta första maj och sen vet jag inte vad vi hittar på...

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

Kalas är ju trevlgit =) Så du ska kika på majbrasa ler ska vi med för första gången på flera år. Jag har övertygat min kära syster haha.. puss

2009-04-29 | 18:05:32
http://bjanca.blogg.se/
Carina - inspirera

Du får gratta Peter och så ha en fin valborg förstås...

Tack för kommentaren hos mig!

Kramen.

2009-04-29 | 20:13:32
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!