Händer mycket i vardagen

I onsdags var Smålands handikappsförbund här. Mycket roligt! Vi fick prova på massor med "handikappssporter" som goalball, boccia och rullstolsrugby. Lite läskigt med rullstolar utan tippskydd, men jag skadade bara ena fingret så det gick bra, tillskillnad från vissa som trillade baklänges hela tiden :p

Igår fick vi prova på femkamp och fick en genomgång om att arbeta med barn med damp och adhd, jätteintressant! Kanske något för examensarbetet....hm...

Idag är det intervjuvdagar! Stackars löst folk som ska komma och pressas om varför just de vill bli fritidsledare...minns när jag själv var här första gången. Först bara problemet att hitta in i byggnaden och sen att hitta aulan och sen sitta bedövad hela informationen fr att man var så nervös för intervjuvn så man ville kräkas. Min lott föll efter många om och men på att delta i informationen! Blir kul :) I kväll ska jag på fotbollsläger som stödledare...ska sova över och har med mig världens tunnaste madrass, men eftersom det bara är en natt kan jag nog stå ut! På konfalägret sov jag ju på en tom luftmadrass två nätter och det gick ju bra! :)

I morgon är det intervjuvdag igen och sen kommer Anette med hundarna Isak och Arty och sover över! De ska träna/tävla eller nåt i Moheda och då är det ju bra att jag bor där och kan stå med husrum :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!