Har lite tråkigt

Hittade på en sida min kusin har...tänkte: "varför inte, sidan är ju om mig och mitt liv"


Namn: Jessica
Födelseplats: Kalmar BB
Bor: Moheda
Ögonfärg: blå-grön
Hårfärg: blond
Skostorlek: 38-39
Civilstatus: sambo
höger eller vänsterhänt: höger

Skor som du bar idag: mina vandrakängor märke Timberland (sååå sköna!)
Dina svagheter: kritik
Rädsla: få larver/maskar över mig eller i maten eller liknande

Första tanke när du vaknar: NEEEEEJ!!!
När somnar du: 22.17

Pepsi eller Coca Cola: Coca cola
McDonalds eller Burger King: Max
Adidas eller Nike: Inget
Lipton Ice Tea eller Nestea: Är jag tillräckligt varm duger båda
Choklad eller vanilj: Choklad

Svär du?: Det kan flyga ur mig vid en mindre katastrof, aldrig annars!
Sjunger du?: Japp, men bara hemma
Duschar du varje dag? eh...varannan annars får jag torrexem...
Röker du?: Har aldrig hänt, kommer aldrig att hända! Är ju som att andas in urin, vem vill det?
Gillar du skolan?: Japp :D
Tror du på dig själv?: Oftast
Kommer du överens med dina föräldrar?: För det mesta, vi bor ju en bit ifrån varandra (15 mil)

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol ? hm...kan ha hänt
Rökt?: Nej
Shoppat?: Ja, faktiskt :)
Ätit en hel ask müsli?: nope
Ätit sushi?:  nej, tyvärr
Stått på scen? Nej
Skejtat:  Nej
Bakat?: Japp :)
Stulit något?: Aldrig hänt
Ljugit? Inte vad jag kan komma på...vit lögn kanske
Rakat dig?: Haha
Kysst någon?: Jaaaaa :)
Kramat någon?:  Japp, många

Har du någonsin..
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen? njaee, definiera nerslagen
Busring någon?: Japp
Gjort något som du ångrade?: O,ja! Men man lär sig ju av misstagen
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Japp
Kastat en sten på nån ruta?: Nej, för feg :)

I framtiden..
Namn på barn? Oh, många...ungarna får heta en tio namn var...
Hur vill du dö? I sömnen, lycklig och salig
Vad vill du bli när du blir gammal? En bättre medmänniska

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Är en människa i nöd och det krävs att jag offrar mitt liv, så ok!
Antal CD-skivor du äger? en del
Antal piercings?: inga piercings, bara hål i öronen
Antal tatueringar?: Inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: ett tiotal gånger

Vad ska du göra i sommar?: Jobba som vanligt och sen ska vi på minisemester i Sverige, kanske med motorcyklen :)
Vad ska du göra i vinter?: Jobba, plugga och inreda huset
När tar du studenten?: För 3,5 år sedan
Vad gör du efter gymnasiet? Jag gick lärarhögskolan 1,5 år, var arbetslös en vår, gick SKG en höst, var arbetslös igen och började fritidsledarutbildningen. På somrarna jobbade jag i äldrevården som vanligt...
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Moheda, där jag bor :)
Vad händer till helgen? Jag ska till Skövde :D
Vad vill du helst göra just nu? Åka hem...(Är i skolan)

Vill du ha pojk/flickvän? Japp, den jag har helst :P
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Utstrålning
Hur många gånger har du varit utomlands? runt 15 gånger tror jag
Vilket land är bäst? Portugals Azorerna var kanon, annars slår inget Rom i Italien

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bjanca

Oj.. du kan inte ha mycket att göra när du fyller i sånt här haha.. =)

2008-11-06 | 14:32:59
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!