Mot Ön!

Som jag har tvekat, fram och tillbaka...åka idag eller imorgon. Nu blir det idag. Peter måste få plugga på teorin till MC-kortet! Åker när han kommit hem, så jag kan säga hejdå...

Mamma var här på kurs/konferance igår. Efter den så hade hon en timme till förfogande innan hon åkte hem, så vi tog en fika och gick runt lite i affärerna här. Har bott här i ett år nu, men har aldrig varit inne i någon affär...bara mataffärerna, synsam, apoteket och systembolaget... :) Visste inte ens att vi hade ett café runt hörnet...där ser man :)

Imorgon ska jag och Josse åka på turné! Pappa, mormor och morfar ska få besök av oss...länge sen jag träffade dem nu...känns det som i alla fall...

Igår jobbade jag lite med projektet! Gjorde en jaccuzi...som flöt ut lite i ugnen, men det var ett bra försök ialla fall....även om det självklart inte blev lika snyggt som jag hade tänkt mig. Men men, så är det!

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!