Studentjippo utanför lägenheten

Här kommer man hem, trött efter en dag på stan med Maria, och förstår plötsligt varför de stängde av torget igår!
Massor av ungdommar som sjöng "för vi har tagit studenten"
Såg mycket roligt från mitt köksfönster, bla en kanot de parkerat mitt på parkeringen med ett grönt parasoll...ja, det går inte att beskriva!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Galet att det är hela 3 år sen, nästan exakt, sedan vi tog studenten nu.. Jag kommer så väl ihåg när jag åkte till Torsås för att se dig springa ut från Korr.. Känns som igår. Men oj vad mycket som hänt sedan dess, egentligen. Usch nu blir jag nostalgisk.. :P

2008-06-06 | 21:30:18
http://emmaaxelsson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!