Oj vad tiden flyger

Redan lördag igen! Har egentligen inte tid att skriva, vi ska ju på bröllop i eftermiddag, men lite hinner jag väl :)

I tisdags skrev vi det sista på huset! Vi var så nervösa...är ju ingen liten grej att köpa ett hus precis! Så fick vi nycklarna och så åkte vi till huset! Åh, vad fint det är :D man hade nästan glömt bort hur det såg ut! På onsdagen åkte vi dit direkt efter jobbet och hade picknick i trädgården. Tog lite bilder :)

Baksidan på huset
Baksidan på huset


Peter framför gäststugan (han poserar inte, han bara råkade stå där)


Utsikt från köksfönstret

Nej, jag vet! Jag är ingen bra fotograf! Men det gör jag inte anspråk på heller!
Imorgon kommer mamma och Kent och hjälper oss flytta lite! Spännande att höra vad hon säger om huset! Peters föräldrar var där i torsdags och den återkommande kommentaren var "Vilken gräsligt stor trädgård! Här har ni att göra!!"

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefin

O snart kommer jag o hjälper er!! Längtar att få se det omtalade huset. Kramar

2008-07-07 | 11:16:47
Ella

Verkligen fint!

2008-07-16 | 23:21:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!