Regn...igen...

De lovade sol i söndags, och ja, det blev sol i måndags, ungefär en halv dag...sen blev det regn, och det har regnat fram tills nu.

Äntligen har jag nya glasögon! Vilken fröjd! Jag kan SE!!! Så fort jag fick på mig de nya tänkte jag "jaha, så det är så här världen ser ut" haha!

Idag har jag varit i staden. Köpte målarfärg och present till syster yster som fyller 20 på söndag. Målarfärgen ska jag ha till mitt och Peters projekt. Han snickrar och jag målar, syr och bestämmer! :) Projektet ska jag skriva om när vi kommit någon vart, så i nästa vecka kanske! Är ivrig att äntligen få komma gång! Har väntat så länge!

Tjena mors!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!