Nyår

Hittade följande på Emmas sida http://emmaaxelsson.blogg.se och snodde det:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Köpte hus

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag skulle vara mindre irriterad och det har jag varit, iaf senare hälften :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, Ella! Och flera mindre nära vänner.

 4. Vilka länder besökte du? Kroatien

5. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Hm....mer vänkontakt!

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 1/7 då huset blev vårt!
7. Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Haha, huset och Caspian (katten)

8. Största misstaget år 2008? Hm...försöker att inte fästa mig vid misstag.
9. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkyld
10. Bästa köpet? Huset ;p

11. Vad spenderade du mest pengar på? Huset

12. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Oj, I kissed a girl kanske
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
15. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med vänner.
16. Vad önskar du att du gjort mindre? kritiserat mig själv
17. Hur tillbringade du julen? på diverse olika sätt

18. Blev du kär i år? låter kanske klychigt men jag blir kär varje morgon :)
19. Favoritprogram på tv? Ensam mamma söker, CSI, criminal minds

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Tar alldeles för mycket energi det där med hat

21. Största musikaliska upptäckten? ingen aning
22. Något du önskade dig och fick? Massor

23. Något du önskade dig men inte fick? har jag förträngt

24. Årets bästa film? Eh...pass

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? kommer inte ihåg...
26. De bästa nya människorna du träffade? De i min nya klass ch de runt omkring klassen
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Färgglad
28. Vad fick dig att må bra? Peter

29. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag är inte så kändiskåt, i allmänhet.

30. Vem saknade du? Mina nära vänner

31. Favoritmånad? Juli

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hm....hade jag haft jobb i våras hade det kanske varit bättre....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Jädra tjat om huset då :P

2009-01-01 | 13:46:54
http://emmaaxelsson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!