Jul, jul stååålande jul

Julen 2008 i korthet:

23/12 åkte till Öland och firade jul med far, styvmor och hennes barn och barnbarn.
24/12 åkte hem till Moheda och firade stillsam jul med Peter. Romantiskt och mysigt. Peter lämnade mig bara en tomme för att vara tomte. Han fick låna kläder av mig, för han hade inga tomtekläder. Kort på detta, men vill inte plåga honom med att lägga upp det :)
25/12 åkte till Ramkvilla och firade med Peters familj. Massa mat, massa paket och massa ont i magen.
26/12 Peter och männen var och jagade och jag och Annika gick promenad och slappade. När jägarna kommit hem åkte vi till Öland. Caspian sov hela resan *folkets jubel* Kom hem till far efter att ha lämnat Caspian hos mor min. Tittade på TV.
27/12 Peter och far skulle jaga, men nån dog och Anette hade jour så de åkte och vi for till mormor och morfar. Där pratade jag och mormor och morfar och peter såg sporten på TV. Så fick vi fika och åkte till stan. På kvällen tog vi på sviden och firade nyår med mor, styvfar och hans barn och hans syster med familj. (Mor o styvfar åker till Thailand på bröllopsresa på nyår, därför firade vi i förtid!)
28/12 åkte till Ramkvilla, den här gången envisades Caspian att vara vaken och skrika hela vägen. Väl där mös vi vid TV:n.
29/12 männen var och jagade och jag och annika tog en heldag framför TVn. -8 grader....alldeles för kallt att gå ut! När Peter kom hem åt vi och körde hemåt. Borta bra, men hemma bäst!

Nyår firar vi själva med Caspian i vår lilla villa. Förrätt: skagentoast, Varmrätt: ungsgratinerade grönsaker och fläskfilé sväljes med black tower. Efterrätt: äppelpaj och vaniljsås med mosserande vin.

Gott nytt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bjanca

Låter som några intensiva dagar det här. Gott nytt år älskade du massor med pussar

2009-01-01 | 19:22:11
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!