Sommaren planerad

Fick mitt schema idag. Jobbar midsommar, men det gör ingenting. Får ju ob!

I fredags åkte jag och Peter till Ramkvilla. Vi tog en underbar promenad med Rapp och Pontus. Älskar att kunna se ut över en dal och se höjder med massor av skog på sträcka sig lååångt bort. Har inte varit så bortskämd med det där jag växte upp :p På lördagen planterade Peter skog. Annika hade jobbat natt så jag läste mest hela dagen, fram tills Peter och Ove kom hem. På söndagsmorgonen åkte jag till Alvesta för att ha konfirmanderna. Hittade hem alldeles själv! Peter ansåg att jag har åkt den sträckan tillräckligt många gånger för att hitta själv, men när man har med honom tänker man ju inte på vilken väg det är. Jag brukar köra som han säger att jag ska.

Konfirmandläsningen gick bra. Jättefin mässa efteråt! När jag kom hem fann jag att Peter inte kommit hem än, men efter någon timme kom han, med Ove, Annika och Rapp med sig in. Tur att jag hade plockat iordning lite innan :) De åkte ganska snart igen och resten av söndagen ägnade jag mig åt TV:n. Saknar Öland, men det blir inte förens i maj....djup suck.

Måste åka till stan i veckan med! Köpa present till Peter... Jag har ju tiden, minst sagt :) bara orken som tryter.

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!