April april...

Vilket UNDERBART väder!!! Var ute på en promenad innan och det är ju idel solsken och varmt! Gutt!
GRATTIS Josefin till körkortet! Och tack för att du är världens snä...eh...generösaste syster :)
Grattis vill jag också säga till min prins som klarade teoriprovet till sin springare idag! Bara körningen och skaffa hojen kvar tills vi kan ut och galoppera :p

I lördags var jag och syster på turné som planerat. Först fika hos mormor och sen macka och yoghurt hos pappa som trodde att vi redan ätit...så kan det gå :) Mycket trevligt! Fick lite våtrumsmatta av far till projektet. Tack tack. Sen hörde mimmi av sig och undrade om jag ville med ut på kvällen, och det ville jag ju, fast jag är ju luspank, så världens bästa syster sa att hon sponsrade om jag gick ut! Så fick hon helt plötsligt bråttom när hon tittade på mig och kom fram till att jag var tvungen att sova middag och duscha om jag skulle vara fräch hela kvällen. Väl hemma klädde hon och mamma upp mig så jag blev värsta snygga bruden, sen åt jag och Josse och Dan jättegod lax som mamma lagade innan hon gick över till grannen för att äta där :)

På söndagen åkte jag och Maria till Ella. Ella är jättetjock! Eller, ja, bara magen egentligen! Resten av henne är tunn som alltid! Tänk att en mage kan vara så fashinerande! Ja, inte när den är still alltså, men när det rör sig i den så man ser det!

I går åkte jag till stan för att shoppa med josse, men innan jag hann träffa henne snubblade jag över Mimmi och Kattis. Mimmi var tvungen att jobba, men Kattis och jag satt oss vi vattnet i solen och pratade lite. Mycket trevligt! Sen, när jag gått på stan med josse en stund, tog jag tåget hem till Alvesta, och nu sitter jag här. Var ute och gick innan, tänkte spackla lite på projektet i garaget, men det så inte ut att behöva så mycket spackel som vi trott. Får ta den diskussionen med Peter sen.

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefin

Tack själv för en härlig helg syrran!

2008-04-04 | 09:13:51




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!